WEBINAR

Förbered ditt team och företag inför framtidens Hybridkontor

Hybridkontoret är det nya normala och framtidens verklighet. För många företag har distansarbete blivit standard till följd av pandemin. Nu handlar det snart om återgång till kontoret, där en blandning av kontorstid och distansarbete kommer vara det nya normala på många arbetsplatser. Som chef eller ledare kan det vara bra att börja tänka långsiktigt och förbereda er inför nästa steg i att bygga framtidens arbetsätt. 

Vad det bandade webinariet innehåller: 

  • Varför framtidens arbetsplatser är hybrida och varför arbete oberoende av plats är här för att stanna!

  • Hur early-adoper företag världen över har arbetat med detta sen flera år tillbaka.

  • Potentiella fallgropar och tips på vad man bör tänka på när man går mot en hybrid arbetsplats

  • Ledarskap på distans. Hur du som chef eller ledare kan anpassa ditt ledarskap till det nya sättet att arbeta.

  • Hur man kan bygga en stark företagskultur på distans och varför ni bör investera i frågan när ni går mot en hybrid arbetsplats. Tips för att behålla teamkänslan och undvika ”vi och ni” känslan.

Caroline Fjellner, VD på &Frankly, medverkar för att prata om vikten av att regelbundet mäta och agera på feedbackdata från medarbetare, speciellt när man inte träffas i samma utsträckning - och ger sina tips kring ämnet.